پکیج دیواری شوفاژکار در ارومیه

 

پکیج دیواری شوفاژکار یکی از محصولات برند نام آشنای شوفاژکار می باشد که از محبوبیت بالایی برخوردار است. این شرکت با داشتن سابقه بیش از نیم قرن در تولید محصولات گرمایشی عملکرد قابل قبولی از خود ارائه نموده است. امروزه استفاده از پکیج های دیواری به دلیل مزایای فراوانی که دارد، گسترش چشمگیری داشته به گونه ای که اکثر مهندسان و فعالان در زمینه ساختمان سازی استفاده از پکیج دیواری به عنوان سیستم گرمایشی را در اولویت قرار می دهند. پکیج های دیواری شوفاژکار یکی از برندهای پراستفاده در ساختماان ها می باشد. برای خرید انواع پکیج دیواری شوفاژکار در ارومیه می توانید با مجموعه تاسیسات یار تماس بگیرید و از خدمات پس از فروش این شرکت نیز بهره مند شوید.

انواع پکیج دیواری شوفاژکار

پکیج های دیواری شوفاژکار در سه مدل مختلف الگانت، کامفورت و کاپریس تقسیم بندی می شوند که در ظرفیت های 24، 28، 32 و 40 هزار کیلوکالری قابل خریداری از مجموعه تاسیسات یار می باشند. این پکیج ها علاوه بر اینکه قابلیت نصب دودکش دوجداره دارند همچنین از محفظه احتراق بسته تک مبدل و یا دو مبدل نیز بهره مند هستند و به فن تخلیه آلاینده های حاصل از احتراق نیز مجهز می باشند.

پکیج دیواری الگانت شوفاژکار

این مدل پکیج دیواری شوفاژکار دارای دو مبدل و کنترل پنل هوشمند دیجیتال است. حداکثر فشار کاری برای پکیج های مدل کامفورت 2.5 بار می باشد و در ابعاد 30*40*72 سانتی متر ساخته می شوند. این دستگاه ها دارای دو سال گارانتی بوده و 6 ماه ضمانت تعوض دارند. برای بهره مندی از گارانتی، این دستگاه می بایست توسط تکنسین های شرکت نصب و راه اندازی شود.

پکیج دیواری کامفورت شوفاژکار

پکیج های دیواری کامفورت نیز دارای 2 مبدل اصلی و مجهز به کنترل پنل هوشمند لمسی دیجیتال است که از مزایای مهم این نوع پکیج ها می باشد. محدوده درجه حرارت این پکیج 60 درجه سانتی گراد می باشد. خرید این نوع پکیج دیواری نسبت به سایر برندها مقرون به صرفه می باشد که برای برای تهیه انواع آن می توانید با مجموعه تاسیسات یار در تماس باشید.

پکیج دیواری کاپریس شوفاژکار

پکیج دیواری کاپریس یکی دیگر از پکیج های دیواری شوفاژکار می باشد که در ابعاد 32*43*76 سانتی متر ساخته می شود. این دستگاه حداکثر ظرفیت توان گرمایی 28 کیلووات را دارا می باشد که کاملا ایده آل می باشد. برای تهیه این مدل از پکیج دیواری شوفاژکار در ارومیه می توانید با کارشناسان فروش ما در تاسیسات یار تماس بگیرید و از نصب رایگان آن بهره مند شوید.

مزایای پکیج دیواری شوفاژکار

  • راندمان بالا : پکیج‌ های شوفاژکار با بهره‌ گیری از تکنولوژی‌ های نوین، راندمان حرارتی بالایی دارند و به همین دلیل مصرف سوخت را به طور قابل توجهی کاهش می‌د هند. این امر به نفع اقتصاد خانواده و حفظ محیط زیست خواهد بود.
  • ظرافت و زیبایی:  پکیج‌ های دیواری شوفاژکار در طرح‌ ها و مدل ‌های مختلف با ظاهری زیبا و مدرن تولید می‌ شوند و به راحتی با دکوراسیون منزل شما هماهنگ می ‌شوند.
  • تولید آب گرم فوری:  علاوه بر گرمایش محیط، پکیج‌ های دیواری شوفاژکار قابلیت تولید آب گرم مصرفی را نیز دارند. این ویژگی به شما امکان می‌ دهد تا در هر زمان و بدون نیاز به آبگرمکن جداگانه، از آب گرم بهداشتی بهره ‌مند شوید.
  • مناسب برای انواع متراژ:  پکیج ‌های شوفاژکار در ظرفیت‌ های مختلف ارائه می ‌شوند و برای گرمایش واحدهای مسکونی با متراژهای مختلف مناسب هستند.
  • قیمت مناسب:  پکیج‌ های دیواری شوفاژکار با توجه به کیفیت و کارایی مطلوبی که ارائه می ‌دهند، از قیمت مناسبی برخوردار هستند و در مقایسه با سایر برندهای معتبر، مقرون به صرفه تلقی می ‌شوند.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش:  شرکت شوفاژکار برای محصولات خود ضمانت و خدمات پس از فروش گسترده ‌ای ارائه می ‌دهد که خیال شما را از بابت تامین قطعات و تعمیر احتمالی دستگاه راحت می ‌کند.

نکات مهم هنگام خرید پکیج دیواری شوفاژکار در ارومیه

·        انتخاب ظرفیت مناسب : برای انتخاب ظرفیت مناسب پکیج، باید به متراژ واحد مسکونی، تعداد طبقات و آب و هوای منطقه توجه کرد.

·        نوع دودکش:  پکیج‌ های دیواری شوفاژکار در دو نوع دودکش دار و بدون دودکش عرضه می ‌شوند. در صورت عدم وجود امکان نصب دودکش، باید از مدل‌ های بدون دودکش استفاده کرد.

·        برچسب انرژی : پکیج‌ های شوفاژکار با برچسب انرژی ارائه می‌ شوند که نشان ‌دهنده میزان مصرف انرژی آنها است. انتخاب پکیج با برچسب انرژی بالاتر به شما کمک می ‌کند تا در هزینه‌ های مصرف سوخت صرفه جویی کنید.

·       خدمات پس از فروش : به ضمانت و خدمات پس از فروش ارائه شده توسط شرکت یا نمایندگی فروش توجه کنید.

·        قیمت : قیمت پکیج‌ های دیواری شوفاژکار با توجه به مدل، ظرفیت و امکانات مختلف، متفاوت است. قبل از خرید، قیمت مدل ‌های مختلف را در بازار مقایسه کنید.

اگر قصد خرید پکیج دیواری شوفاژکار در ارومیه را دارید می توانید با کارشناسان فروش ما در تاسیسات یار تماس بگیرید تا با به توجه به شرایط منزل شما پکیج شوفاژکار مناسب پیشنهاد گردد. مجموعه تاسیسات یار با مدیریت مهندس پورمیرزا به عنوان نمایندگی رسمی شرکت شوفاژ کار در سطح شهر ارومیه در حال فعالیت می باشد که برای تهیه انواع محصولات شرکت شوفاژکار می توانید با ما تماس بگیرید.

 

Comments